Hemma!

Var någon som frågade om bilderfrån där jag bor så varsågod! :) Dock har jag inga bilder från privatstallet, utebanan och sadelkamrarna, dessutom bara en bild på våra hagar, men vi har betydligt fler ;), men vill ni se mer får ni kommentera! :)
Den här hagen ser jag från mitt köksfönster.

Sara framför entrén. Pssst, det är målat nu! :)

Foajén. Här står det vilka hästar man ska ha och vad som händer på Ridskolan.

Stora stallet, Merlots gamla box tillhöger i bild med massa täcken.

Ponnystallet.

Stora stallet utifrån och dörren som är öppen är in till ponnystallet.

Ponnystallet utifrån.

Gamla ridhuset utifrån.

Gamla ridhuset inifrån.

Nya ridhuset utifrån.

Nya ridhuset inifrån.

Mitt hus

Kommentarer
Postat av: Ellen

mer bilder :D

2011-11-06 @ 19:34:09
URL: http://lifebyellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback