Långsiktiga mål

Jag har en del mål i livet. Jag vet vad jag vill och vad jag ska hitta på efter skolan. Efter skolan ska jag gå på Strömsholm, ridledarutbildningen 3 veckor. Efter det ska jag jobba 1 år innan jag kanske ska gå hippologen. Samtidigt så vill jag ju ha en stor häst som jag kan få tävla och ha kul med.
Mina långsiktiga mål är att bli ridlärare och samtidigt tävla flitigt och ha fina hästar. Vore riktigt roligt att någon gång få hoppa en 150. Man måste ha mål och jag har ingen aning om med vilken häst jag ska uppnå dessa, men det vore riktigt roligt!
Drömmar måste alla få ha! :)
Dino MSV B Sundbyholm 2009

Kommentarer
Postat av: Helena

Mål är viktigt! Hur ska man annars veta åt vilket håll man ska!! Klok flicka!

2011-11-09 @ 08:19:33
Postat av: Alida Strange ♥

Ska du till Globen i år?

2011-11-10 @ 16:55:11
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback