Dagens ridpass!

Har haft ridpaus en vecka nu när jag inte rider Dino men idag så red jag Brave!
Jobbade mycket med serpentiner och att jag saktade av på medellinjen. Sen i galoppen jobbade jag med att han skulle vara rak på rakt spår. Han är fortfarande ganska svår i traven när han börjar slå med huvudet, men så länge jag hittar en bra kontakt och rider fram så går han väldigt bra.
I galoppen vill han inte riktigt vara rak utan han flyter ut med bakdelen.
På slutet var han riktigt fin och jag fick nöja mig.
Tycker väldigt mycket om den här hästen måste jag säga, han är så mysig och fin!
Brave är såååå söt!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Är det Brave från Sindarve? Lilla sötingen :)

2011-11-05 @ 10:06:51
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen

kan inte du skriva om alla hästar på eran ridskola och sen om dina egna hästar som du tävlar :DDD

2011-11-07 @ 13:39:29
URL: http://lifebyellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback