Träning!

Har varit på träning med Märla och Dino.
Först var det Märlas tur och jag red fruktansvärt dåligt i början. Hade pissdålig galopp och satt och backade för mycket. Hon ställde självklart upp hela tiden. Sen när vi skulle hoppa en kombination så missbedömde hon a-hindret och hoppade rakt in i det. Sen när jag skulle komma om och började om på banan så kom jag med extremt dålig galopp igen och bara backade så Märla sa nej tack, nu får du skärpa dig och jag flög av, haha! Det gick bra med mig och jag förstår Märla, jag hade sagt ifrån för länge sen! Men sen hoppade jag upp och skaffade en bättre grundgalopp och vips, så gick det som en dans! Hon var verkligen jättefin!
Sen var det Dinos tur och han var lite tittig då han inte hoppat på en 3 veckor och så men jag fick igenom det. Var väldigt noga med att han hela tiden skulle avsluta i form och inte bara få sakta av hur som helst. Han hoppade toppen på slutet.
Dino och jag i Vetlanda 2009

Kommentarer
Postat av: Erica

Varför använder du aldrig dina tretorn stövlar längre? :)

2011-07-12 @ 23:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback