Dagens ridpass!

Först var det Dinos tur.
Han var precis lika mjuk och fin som igår, så jag fortsatte från det och jobbade mycket med att sätta mer tryck i galoppen och att han ska vara kvar i formen han hade innan, sen jobbade jag även mycket med förvänd galopp. Han var väldigt fräsh och han är bara så fantastiskt rolig att rida just nu! Mamma red Zetra samtidigt.
Märla fick vila för jag var tvungen att ta in en ponny (Conqueste) från sommarbetet och tvätta honom då han har soleksem och hans täcke var sönder, sen hade jag bråttom då jag skulle ha middag på kvällen så hon fick vila idag.
Sååå häftig bild haha! Ser ut som han gör en piaff här.

Kommentarer
Postat av: A'

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=508917



Väldigt lik dino! Lite för ljus bara.

2011-07-23 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback