Utrustning

Blev tyvärr ingen hoppträning idag, men ska ut senare till honom och gosa och borsta.
Nu tänkte jag att ni skulle få ett inlägg med hans utrustning!
Träns: Dyon Working Collection
Ett väldigt snyggt träns (enligt mig) som dessutom är väldigt praktiskt med snabbknäppe till käkremmen. Tycker dessutom att det passade extremt bra på Grammis. Köpte detta på Globen förra året till Zetra från början, men när jag slutade rida honom och Grammis kom, fick han det.
Förbygel med martingal: Herve Godignon. Riktigt snygg som dessutom matchar träns och bensydd med vita sömmar. Hittade den på Globen iår och tänkte att jag skulle slå till så det gjorde jag, haha! :)
Stigbyglar: Soft up Svart/Röda. Snygga stigbyglar som är extremt sköna att rida med! Dessutom matchar dom min kavaj som är röd! Köpte dessa på en tävling i Edsbro i somras.
Benskydd: Veredus Carbon Gel med kardborre knäppning. Enligt mig väldigt snygga skydd som jag köpte på Globen. Är dessutom riktigt bra stötdämpning för senan.

Så, nu har ni fått sett lite av Grammis utrustning, hoppas ni tyckte att det var intressant! :) Allt är dessutom inköpt med pengar jag jobbat ihop!
Fotograf: Marie Krüger

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jätte fin blogg! Undrar bara, rider du på ridskola eller äger din familj ridskolan? eller nått annat ? :) haha.

2011-12-21 @ 19:51:37
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: malin

vilken fin blogg du har, även väldigt fina bilder !

2011-12-22 @ 11:33:22
URL: http://malinjacobsson.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Haha coola bilder :D

2011-12-25 @ 18:45:10
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback