Julklappar!

Både idag och igår har jag jobbat och det har gått supersmidigt. Igår var det julafton och jag fick faktiskt bara 3 hästgrejjer och sen lite pengar, men jag är sååååå nöjd med det jag fick!
Det bästa var nog mina svarta fodrade ariat skor! Invigde de idag och de var så fantastiskt sköna! Dessutom slipper man skavsår, även fast det är nya. Hittils en riktig hiss!
Super snygg brun Kingsland väst! Egentligen har ju jag blått som tävlingsfärg men mamma tyckte den här var så snygg och det gör mig inget, jag tycker den är toppensnygg!
Stövelväska från John Whitaker! Inte riktigt likadan men liknande. Var verkligen behov av den nu när jag har nya ridstövlar så den hade jag verkligen önskat mig.

Jag fick faktiskt bara två julklappar till (icke häst) och pengar, men mig gör det absolut ingenting för jag fick så himla fina julklappar och såhär nöjd har jag nog aldrig varit! :)

TACK MAMMSEN OCH PAPPSEN!

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

Västen var riktigt fin! :D

2012-01-14 @ 17:02:34
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback