Dagens och gårdagens ridpass

Igår så red jag med graman och började med att bara trava och galoppera fram honom så han fick mjuka upp sina muskler. Efter det så arbetade jag honom genom att flytta, göra övergångar med mera. Han kändes riktigt bra och jag hittade mer knappar än i torsdags (då red jag en kortis för att han skulle få se ridhuset). Red inte så länge eftersom han får in så mycket nytt hela tiden.
Idag så blev det en skritt tur i skogen, han var väldigt duktig och gick överallt. Han tyckte våran tunnel var lite läskig men vi hade ju sällskap så då fick sällskapet gå först i tunneln. Han är iaf vääääldigt snäll.
Senare idag så får ni filmen på när jag provred honom!
Grammis i hagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback