Toppen helg!

Hemma efter en toppen helg i Vimmerby!
Dino:
Fredag LB: 0-0 fel VINST
Hade riktigt bra tryck i honom, dock så fick han trångt i kombinationen men han räddade mig som den ängeln han är! Sen tappade jag stigbygeln så jag tappade den haha, men jag fick tag på den innan 8:an. Fick till en grym omhoppning och en grym tid, kändes helt underbart!
Lördag LB: 0-4 fel snabbaste tiden
Han var lika fin här men slarvade lite med bakbenen så rev första i omhoppningen, annars fick vi snabbaste tiden, tyvärr blev det ingen placering. Regnade hela denna klassen men det gjorde inte Dino något.
Söndag LB: 0-0 fel 2:A
Han var riktigt fin även denna klassen men han var svårare att sävnga så hann inte ta de svängar jag tänkte men vi hade en bra galopp och slutade tvåa. Vi slutade totalt 3:a i Lilla Gubben Cup endast två poäng från segraren! Synd att inte bommen låg kvar i lördags.
Märla:
Lördag LA: 4 fel
La henne tokfel på tvåan så han rev det men annars var hon väldigt fräsh. Banan var blöt och det regnade när jag hoppade men hon kämpade på iaf!
Söndag MSV B: 0-0 fel
Vi gjorde våran absolut livs runda! Vi har varit borta från MSV B i över ett år! När vi går in och hoppar första sen ett år tillbaka så nollar vi! Dessutom dubbelnolla!!! Jag var så glad att jag nästan grät när jag gick ut! Sista ryttaren gjorde en klockren nolla och snabbare än mig men jag är verkligen sjukt nöjd för fasen vad fin hon var min älskade pärla!
Jag är så sjukt glad över mina underbara ponnysar! De litar på mig och ut och skur och gör verkligen allt för mig. Flera guldstjärnor till dom!

Kommentarer
Postat av: erica

vad hände med gästbloggaren? :)

2011-08-02 @ 17:31:48
Postat av: Nina

Lotta hänger med riktigt bra när hon filmar med din fart o goa svängar...

2011-08-03 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback