Galet...

...vad tiden går! Men nu ska jag ta mig i kragen och göra lite update!
Hästarna går riktigt bra, Dino har jag jobbat mycket med bommar, att han ska vara tillbaks och inte bara ta bettet och dra, men han har varit riktigt fin och jag har fått honom som jag vill ha honom! Han är helt fantastisk när han samarbetar!
Märla är sådär himla bra som bara hon kan vara! Bäst helt enkelt :)! Jobbar med att rakrikta henne mycket just nu, men hon är riktigt fin och idag när jag red fick jag hjälp av Lisa, och Lisa är väldigt duktig!
MP går riktigt bra! Var med på en hopplektion idag och hon skötte sig toppen, var väldigt snäll med de andra hästarna. Imorgon ska hon få gå sin första lektion, spännande!
Dino och jag, Majpokalen LA 2009

Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

Såg det och hon JÄTTEFIN ut ;D Fast jag undrar varför du "piskade" henne ;O ?? Vissa gånger förstod jag varför hon fick sig ett litet "rapp" på jumpen

Men annars så förstod jag inte varför du "piskade" henne?? Jag tyckte det såg SKITBRA ut jue :)

2011-08-16 @ 10:54:08
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
Postat av: En tjej som undrar

Är Merlot fortfarande till salu?

2011-08-16 @ 12:47:08
Postat av: Ellen :D <3

Ok :) då vet jag ;) det gick ju jättebra! :D

2011-08-17 @ 08:11:22
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



har det varit någon och provridit Merlot och vad tyckte du om den som gjorde det och ville du att den skulle köpt henne?!:)

2011-08-17 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback