Dålig pilot...

Ja, vi kan väl för det första säga att dagen har varit VÄLDIGT blöt! Men räddades bland annat av Rosanna, Emma, Frances med flera!
Märla var så SJUKT fin på framhoppningen! Typ aldrig varit så fin.
Var väldigt taggade på banan men fick aldrig någon bra ridning från början utan red mest iväg henne hela tiden, sen till 4an som var en två kombination så backade jag in, hon hoppade A men hade verkligen inte någon chans att hoppa B och stannade och jag flög av. Blev så himla arg för jag red så HIMLA klantigt, jag vet ju att gör jag rätt går hon felfritt. Jaja, gjort är gjort och nu får jag tagga till Jump Club den 28 augusti istället!
Jag och Määäärla! Foto: Elinda Foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback