Dagens ridpass!

Först red jag ut Märla i skogen men när jag kommit en bit så hörde jag ett konstigt ljud, hehe, så jag vände faktiskt... Lite pinsamt men jag var ensam och det var läskigt haha! Iaf Märla fattade ingenting, men vi vände iaf så red jag ner i en av gräshagarna vi har bakom ridhuset, hon fick iaf en skritt tur på en halvtimma och vi hade väldigt mysigt! Fina ponnyn!
Sen var det Dinos tur och jag arbetade honom med bommar idag igen, hade även en goug på för att han inte ska ta upp huvudet när jag ökar hans galopp. Han var lite stel ibörjan men blev väldigt fin på slutet och han var väldigt lätt att reglera mellan bommarna. Samtidigt som jag red hade dimman lagt sig på fälten brevid, lite mysfaktor sådär på ridpasset!
Imorgon blir det dressyrpass för Dino och Märla ska gå lektion för Monica.
Jag och Märla hösten -09. Kärlek till ponnyn!

Kommentarer
Postat av: Nina | FOTO

söt :-)

2011-08-18 @ 23:31:44
URL: http://nkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback