Bad update...

Jag har varit lite dålig med uppdateringen men det ska bli bättre.
Igår så red jag en terrängträning på Runsten med Märla, det var jättekul, kommer komma upp en film sen. Sen har jag ridit MP och hon har gått väldigt bra och fått en mycket bättre bjudning, sen rider jag henne samtidigt som Jackie hela tiden och då kan jag få väldigt bra hjälp!
Dino fick vila igår och sen när jag skulle rida idag så hade han fått en sår på en bakbenet så tvättade det istället. Det var ett väldigt litet sår men tyckte att det var bättre att tvätta det och sen låta det lufta lite i hagen.
Zetra rids just nu av Jackie med hackamore och det funkar väldigt bra, känns skönt att han kommer igång igen, den 23 tror jag det var ska han nämligen till tandläkaren då han är väldigt öm i munnen därav hackamoret.
Dino sover och kliar sig samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback